Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a www.cellarius.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

  1. Üzemeltetői adatok:
  •       Cégnév: Cellarius Kft.
  •       Székhely: 7900 Szigetvár, Dencsházai út 12.
  •       Adószám: 13282091-2-02
  •       Cégjegyzékszám: Cg. 02-09-069440, Kibocsájtó cégbíróság: Pécsi Törvényszék

Cégbírósága

  •       Szerződés nyelve: magyar
  •       Elektronikus elérhetőség: info@cellarius.hu
  •       Telefonos elérhetőség: +36-73/510-201
  •       Számlaszám: 
  •       Nyilvántartásba vevő hatóság: Szigetvár Város Jegyzője

 

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: Üzemeltető.

 

A tárhelyszolgáltatók elérhetőségei:

 

Cégnév: DiMa Kft.

  •       Székhely: 4032 Debrecen, Bekessy Béla u. 9. C. épület 3. emelet 10. ajtó
  •       Adószám: 14079665-2-09
  •       Cégjegyzékszám: Cg. 09-09-01401, vezetve a Debreceni Törvényszék Cégbíróságán
  •       Elektronikus elérhetőség: info@dima.hu
  •       Telefonos elérhetőség: +36-52/322-121

 

Cégnév: Closte, LLC

  •       Székhely: 1603 Capitol Ave, Suite 310 A546. Cheyenne Wyoming 82001

 

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Webáruházunk

  • Szőlőfeldolgozás
  • Erjesztéstechnológia
  • Derítés, stabilizálás, véglegesítés
  • Érleléstechnológia
  • Tölgyfahordók
  • Tölgyszegmensek
  • Higiénia, kézfertőtlenítés, ózontech
  • Bio és allergénmentes termékek
  • Szűréstechnológia

 

körébe tartozó termékek forgalmazásával foglalkozik. Az egyes tételek a „Termékek” menüpontra kattintással érhetők el.

A webáruházunkon keresztül forgalmazott termékeken kívül a „Szolgáltatások” menüpont alatt elérhető „Laboratórium” szolgáltatásunk nem tartozik a webáruház kínálatába, így arra a jelen ÁSZF hatálya nem terjed ki.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

  1. Rendelési információk

A webáruház felületén elérhető termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetők meg. A véglegesített rendelés leadása után a vételár számlánkon történő jóváírását követően megbízást adunk a GLS Futárszolgálatnak, aki a kifizetett terméket házhoz szállítja. Lehetőség van tovább személyes, vagy meghatalmazott általi átvételre, ezt azonban a rendelés leadása során jelezni kell.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nettó árak. A rendelés véglegesítésének oldalán a rendelés végleges összegénél tételesen, termékenként feltüntetjük a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t. Jelenleg forgalmazott termékeink árai tartalmazzák a házhozszállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.  Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az Üzemeltetővel.

A rendelés menete

  1. A „Kosárba teszem” pontra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is, azaz akár az oldalon történő regisztráció nélkül is vásárolhat. Regisztrált felhasználóként is lehetőség van a vásárlásra. Az oldalra, így a webshopba a regisztráció kizárólag vásárlással lehetséges az alábbiak szerint. Amennyiben nem regisztrált felhasználóként vásárol, a rendelés véglegesítésekor lehetőség van a “Fiók létrehozása” opció megjelölésével egyúttal regisztrálni. Ezt követően az oldalon már regisztrált felhasználóként is vásárolhat. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. A Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

  1. A kosár tartalmát a kosarat ábrázoló ikonra kattintva ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha a megrendelés mellett dönt, akkor a „Tovább a pénztárhoz” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
  2. Miután véglegesítette rendelését, töltse ki a szükséges adatokat (az erre vonatkozó szabályokat lásd az Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztatóban). Az adatok kitöltését követően a lap alján válassza ki a fizetés módját („közvetlen banki átutalás” vagy fizetés „Barion”-on keresztül).

Miután rendszerünk azonosította a rendelést, és feldolgozta a vételár megfizetését (azaz a vételár megjelent számlánkon) a termék kiszállítására kerül sor (amennyiben szállítást is kért).

Regisztrált vásárlóként megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

  1. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08:00-tól 17:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében maximum 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően maximum 21 nap.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

  1. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: A bankszámlaszámunkra történő utalás esetén a közlemény rovatban szükséges feltüntetni az általunk megadott rendelésszámot. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket (bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg).
  • Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben, vagy bankkártyával.
  • Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok az Üzemeltetőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  • Utánvéttel történő fizetésre webáruházunk nem biztosít lehetőséget.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása

A jelenleg forgalmazott termékeink feltüntetett árai tartalmazzák a szállítás díját.

  1. Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolását követően azonnal átadjuk a terméket a futárszolgálatnak, amely a saját kiszállítási feltételei alapján foganatosítja a termék kiszállítását. Ez országosan általában maximum 5 munkanap.

Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, maximum 21 nap.

  1. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a GLS Futárszolgálat futárral kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik általában 08:00-17:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudja.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. 

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

  1. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatók. A fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az Üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az Üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az Üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
  1. Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az Üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban lévő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az Üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 15 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az Üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk. 6.171-173.§-ban foglaltak az irányadók.

  1. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167. § szerint. Fontos tudni, hogy erre akkor is lehetősége van a törvényben foglaltak szerint, ha az 1 éves jótállási idő letelt. Míg a jótállási igény érvényesítése esetén a Üzemeltetőt terheli annak bizonyítása, hogy a hiba a termék átadását követően keletkezett, addig a szavatossági igény érvényesítése esetén már a vásárló kötelezettsége azt bizonyítani, hogy a rejtett hiba a termék átadását megelőzően keletkezett. Mindkét esetben (jótállás és szavatosság) a vásárló/fogyasztó köteles a hiba észlelését követően haladéktalanul értesíteni annak felmerüléséről Üzemeltetőt telefonon, vagy írásban.

  1. Panaszok intézése

Az Üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ ad. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. 

  1. Együttműködési kötelezettség, bíróság kizárólagos illetékességének kikötése

Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben a fenti módon a jogvitát nem sikerül rendezni, Üzemeltető – értékhatártól függően – kiköti a Pécsi Járásbíróság vagy a Pécsi Törvényszék kizárólagos illetékességét. Ez utóbbi kikötés fogyasztói szerződések esetén nem alkalmazható, abban az esetben az általános illetékességi szabályok irányadók.

  1. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges. 

Az adatkezelés részletes szabályait a honlapon elérhető Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztató tartalmazza.

  1. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

Szigetvár, 2020. január 01.

Cellarius Korlátolt Felelősségű Társaság